عوامل پیدایش بوی بد بدن:

عواملی از قبیل وجود باکتری های سطح پوست ناشی از عدم رعایت بهداشت فردی، بیماری های عفونی، مشکلات هورمونی و غدد، استرس، استعمال دخانیات و الکل و همچنین استفاده از غذاهای تند و تلخ با بوی نافذ، می تواند باعث ایجاد بوی نامطبوع گردد.

مکانیسم اثر و مزایای ویژه لوسیون آنتی آدٌر:

  • کاملاً گیاهی و بدون مواد معطّر و آروماتیک
  • فاقد عارضه جانبی و هر گونه مواد شیمیایی از قبیل آلومینیوم کلراید که یکی از عوامل سرطان زاست.
  • این لوسیون ضد تعریق نبوده بلکه متعادل کننده تعریق می باشد چرا که عمل تعریق برای دفع سموم بدن ضروری است.
  • ایجاد نرمی و لطافت و از بین بردن تیرگی ناشی از اصلاح کردن پوست
  • بدون تأثیر بر رنگ و بافت لباس
  • دارای خاصیت ضد قارچ و میکروب
  • خنثی کردن بوی نامطبوع ترکیبات فنولیک، پرکلرین، پیاز، سیر، …
  • استعمال تنها یک بار از لوسیون آنتی آدٌر تا استحمام بعدی کافی می باشد.

ترکیبات : روغن بادام شیرین، پودر جوانه گندم، موم سفید و مواد نگهدارنده (+ فرمولی ویژه )

روغن بادام شیرین: روغن بادام شیرین سرشار از مواد مغذی است که شامل اسیدهای چرب غیر اشباع و مواد معدنی و ویتامین های گروه B ، A  و E می باشد. این ترکیب باعث رفع التهابات پوستی و سوختگی نیز می گردد و در کرم ها و پمادها کاربرد فراوانی دارد.

پودرجوانه گندم: پودر جوانه گندم يک مکمل غذايي پر ارزش و سرشار از ويتامينE  و ويتامين هاي گروه B است. ويتامين E امروز به عنوان معجزه گر و اکسير جواني معرفي مي شود. سلنيوم و منيزيم موجود در جوانه گندم ، در پيشگيري از ابتلا به انواع سرطان ها موثر شناخته شده است. اگرچه جوانه گندم تنها 3 درصد از وزن دانه گندم را تشکیل می دهد اما تقریبا 25 درصد از پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی دانه گندم در آن وجود دارد.

 موم عسل : موم عسل حاوی مقادیر بسیار زیادی از مواد آنتی اکسیدان است. که این میزان مواد آنتی اکسیدانی در موم                ازخود عسل بیشتر می باشد. موم  یک نرم کننده آلی و مکمل مرطوب کننده‌ها است. همچنین فعالیت حفاظتی از نوع غیرجذبی برای پوست دارد و عمل پاک‌کننده‌ها را تقویت می‌کند . خاصیت ارتجاعی و الاستیکی را از طریق ایجاد لایه‌های نازک بهبود بخشیده و  باعث کاهش واکنشهای آلرژیک در پوست می شود.

باز کردن چت
سلام👋
چگونه می توانم کمک کنم؟